måndag

jajjemen nu är det måndag igen, ny vecka och allt.
idag har ja kännt mig lite ledsen, har längtat hem ..
har ilte ont i magen också, åt precis frulle så det ska nog snart bli bättre.

igår va vi på standup-kväll på svenska pubben här i london. det va 4 svenskar och 2 engelska som skojade. alla pratade dock på engelska. mitt i en utav dom svenskas "uppträdande" så kommer magnus betnér inför dörren. jag som blir helt hyper när ja ser kändisar hoppade på på pallen jag satt på. blev till&med röd i ansiktet haha. han va här och hälsade på antar ja, för det va inte meningen att han skulle uppträda nått igår, men det gjorde han en sväng ändå :D det va en väldigt trevlig kväll!

imorse jobbade jag, segt att gå upp må ja säga. jobbade 1½ timme och sen åt ja frulle. läste igenom papper om 4 blivande au pairer också. gud va svårt det måste vara att bestämma sig genom att läsa om personen. men datanörd som jag är så ska ja kolla upp hur dom ser ut tänkte ja haha. bilddagboken here I come.

nu strax ska ja iväg till doktorn, be honom kolla mina exem på ögonlocken .. hoppas ja kan få någon bra salva eller nått liknande. men vi får väl se. nu ska ja byta om. härligt väder idag igen! :D
hejdå

Kommentarer
Postat av: mormor

hej gumman hoppas det inte är något allvarligt med eksemet. Här strålande sol,var till Eva och badade i poolen.Här är det bra,var rädd om dig kramar mormor och morfar

2009-06-01 @ 21:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0