Michael Jackson

En av världens största popstjärnor, Michael Jackson, har avlidit efter en hjärtattack.

Han blev 50 år gammal. (aftonbladet.se)
så står det i aftonbladet. och ingen har väl missat att det är det första man ser på aftonbladet.se? imorse när ja började jobba undrade matt om ja hade hört nyheten? vadå för nyhet undrade jag, om svininfluensan? nej Michael Jackson är död!  va? alltså jag skulle inte säga att ja gillar honom, eller alltså aa ni fattar. men ja blev faktiskt lite paff.
känns ändå som det finns så mycket som man inte vet om honom men som nu kommer komma fram eftersom folk kommer rota sig fram genom allt som finns kvar av honom.. det är konstigt hur endel kan bli "större" när det dött. det vet man ju dock inte om det kommer bli men tänkt bara elvis.

nog om Michael Jackson och tillbaka till mig hoho
har jobbat klart morgonen, ska upp till kilburn och köpa paket till kitty, som fyller 7år imorgon. får se om ja mäter lisa där uppe också kanske. hon har avslutning med sin klass så dom sitter nog på ett fik nånstans.
kl 11.05 för att vara exakt så har kitty flöjtuppvisning som vi ska gå&titta på. jag, susie och daisy. susie tyckte det va bra att ja följde med, ifall daisy inte kan sitta still ......
nu ska ja göra mig iordning och lägga på ett kol. ha en bra dag och en bra helg! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0