oh herre

va vaaarmt det är
låg ute i solen i .. va kan det ha vart 20 min?
med solskyddsfaktor. ser ut som en tomat. naej inte riktigt men det ser ut som ja legat i solen halva dagen. men nu blev det för varmt så ja fick gå in en sväng. lisa va här nyss, bjöd henne på lunch eftersom hon har prov stackarn. och att skolan ligger nära mig.

jag fick precis upp ett öga för att man tydligen inte kan äta kit kat hur mycket man vill, om man inte tränar. det blir ingen beach 2009 för mig inte, uscha. trivs bra inne på gården, med staket och buskar!

Kommentarer
Postat av: Äva

Du är så bra o fin som du är:) det är jag som är tacksam att det finns ett högt staket o en hög häck runt pölen.Tänk dom stackare som skulle få syn på stora mej:p He,he! Snart är det bowling:) kramar

2009-06-16 @ 17:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0