redan fredag?

hejhej
fredag idag, den 5 juni.
tiden går fort och snart är det 8 augusti.

idag jobbade ja vanligt morgonpass. sen gick ja&daisy till playgroup och var där till strax efter 12. nu har jag slutat. eller ja slutade så fort ja kom hem med henne. och nu vet ja inte riktigt vad ja ska göra. har mensmage och är hungrig. bra kombo. det regnar och är tråkigt ..
men nu ska ja nog gå till posten och kanske köpa mig något gott at snaska på. kanske följer med till simningen också, bara för att ja inte har något att göra. eller så slås ja med alla andra på oxford street.. eller så gör ja bara något annat. jag är i London. det är bara att välja&vraka.
nu så går ja för att välja &vraka
adios

Kommentarer
Postat av: jag igen

Idag blir Edvin 11månader! Otroligt eller hur?Det är fullt ös,nuförtiden är det inget annat än att gå som gäller.Med hjälp förståss,man får gå där med krokig rygg tills den nästan domnat bort. Men vad gör man inte för sitt älskade barnbarn

2009-06-05 @ 15:59:03
Postat av: Mamma

Hej på dej jag har inte hört av mig på så länge tänkte skriva ett mail. Det har varit mycke nu. Cykelnsdag är inget att vara avundsjuk på i år, det blåser små spik. Vi tar nog bilen ut för att se underhållningen, men det blir nog regn.

kramar Mamma

2009-06-05 @ 16:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0