tritoni.se

här förstår ni mina vänner och alla andra.
för ungeför precis ett år sedan. nån vecka innan studenten klickade jag hem den vita klockan som ni ser på bilden från tritoni, till mig själv i studentpresent. fast från farmor och Hans. jag har använt den jättemycket och den är så himla snygg! jag köpte en till klocka, en liknande, fast från jetset precis innan ja åkte till london. den är genomskinlig förutom uret som är svart. båda två är jättesköna, lätta och snygga. nu i sommar skulle det vara roligt med någon roligt färg. men jag vet inte vilken. jag skulle vilja ha en marinblå, inte alls den som är på bilden här nere utan en annan, som jag inte sett på bild men skulle vilja ha ändå :p en helsvart skulle inte heller sitta fel.
jag vet att när ja beställde klockan så tog det 1 dygn tills den ploppade ner i brevlådan. i perfekt stolrek, men med små pluppar om man vill förstora den. jag är helnöjd och ska somsagt beställa därifrån igen. det röda är allt bra snygg också.
gå in på deras hemsida vettja, där det finns fler! tritoni.com.
kul det var att fixa dendär lilla bilden, har hållt på en halvtimme tror ja haha. paint är bra ;) (god natt)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0