vecka 25

måndag och ny vecka ..
har inget att skriva, händer inte så mkt förtillfället.
har precis ätit frukost, ska snart duscha.

när jag tittar ut genom mitt fönster, så som jag sitter nu, då är det en liten lycka genom alla träd och buskar så jag kan se en liten del av gatan/vägen som går brevid huset. precis i den luckan så ligger det nån. som sover. jag trodde först att det va soppåsar, men det är en männsiska. uscha. stackarn. stackarn i dethär fallet är inte jag. va hårt det måste vara .. både att ligga på backen och att inte ha ett hem ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är hemma!! Har mailat dig nu :) Hoppas han på gatan inte har jätteäckliga fötter som stackarn på tuben... Var det värsta jag någonsin sett, urk... Sköt om dig! Vi hörs! Kramisar

2009-06-15 @ 16:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0