26 mars

godmorgon!
sitter här&lyssnar på musik, har precis jobbat klart och ätit frukost.
idag är det torsdag och nu börjar jag inte förän halv 5, omdet blir som vanligt.
då äre simning och så slutar jag runt 8 nångång, efter att vi kommit hem och barnen fått lite mat i sig.
imorgon är det fredag, jobbar bara morgonen och sen nångång ska jag&lisa leta efter svenska skolan. vi ska ju göra högskoleprovet där på lördag morgon och vi vil veta vart det ligger och hur man hittar dit innan, så man vi inte virrar och kommer för sent på lördag.
kom precis på att ja ska sitta barnvakt ikväll så ja slutar inte alls kl 8. eller aa jag jobbar ju ingenting eftersom dom sover men aa ändå. om en timme kommer lisa ungefär och innan dess ska ja ta på mig och städa mitt rum, ska nog börja packa min resväska också, bara för att :p imorgon är det bara en vecka kvar :D
hörs senare, heeeej

föresten, mamma&mathilda, fick ni era kort när ni fyllde år?
lite sent, men funderade på om dom kommit fram bara

Kommentarer
Postat av: Mamma o Hilda

Jag de kom vi glömde bort att tacka fy på oss. Du får väl göra en önskelista på vad du vill ha för mat när du kommer hem. Kram

2009-03-27 @ 13:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0