att ha ett husdjur

jag skulle vilja ha ett husdjur, allra helst skulle ja vilja ha en hund. en liten lurvig söt hund. jag har kollat runt på google och den ena är sötare än den andra, jag vill verkligen ha en hund! jag skulle kunna tänka mig en hamster också. inte nu utan när ja flyttar hemifrån alltså. när jag&rikard kommer flytta till våran lägenhet. så inte riktigt nu då. så skickade jag en bild på en jätte söt hund till rikard och visade honom, då sa han att han inte ville ha nånsåndär liten fjuttig hund. jag visade masa söta men nej. rikard vill ha en räv. japp, en RÄV. ett lejon, en varg eller en björn går också bra. hmm. undra vart våran första lägenhet kommer va, I ETT NATURRESERVAT!?

här kommer lite söta bilder iaf. ååhhh!!
den första är sötast :)

   


 


Kommentarer
Postat av: Bulle

Guud vad söta! Kolla in http://litenhund.se/ också, där är massa söta :)

Btw om ni är döda efter provet så hör av er, jag är död redan nu och suktar efter en hemmakväll, dock inte ensam.. yeahh!

2009-03-28 @ 12:25:38
URL: http://keradagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0