en dålig jävla dag

aa, idag har vairt en dålig dag, jag tror det är första gången på hela "resan" som ja haft en riktig skitdag! det började med att jag hade migrän imorse och när ja kom upp till cannons så hade matt skrivit fel på pappret som skulle lämnas in så jag fick et nytt papper att fylla i, irriternade eller vad. men jag fejkade hand signatur och gjorde om allt by my self. tänkte lämna in lappen igår men nejdå, nu ska mamman&pappan promt på bio. hallå, snällt att säga det när ja precis skulle hämta min jacka och gå upp och fixa att bli meblem (nån jävla gång) och träna. så idag blir ja hemma. ollie&kitty har varit jobbiga hela eftermiddagen också som toppen på allt.

däremot hade ja en väldigt trevlig lunch med mina vänner! :)
nu vill ja bara att dom ska lägga barnen och dra härifrån så ja får sitta här i min ensamhet och sura! blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0