enögda björdis

idag har jag hafft så fullt upp att ja inte hunnit skriva något i bloggen, inte.
ja&lisa har inte gjort ett skit. vi vaknade halv 12, gjorde oss iordning och åt frulle och efter det tog vi bussen till gymmet för att göra mig medlem. men det gick ju såklart inte. dom drar pengar från ett kort varje månad och mitt kort funkade inte, dom måste ha ett engelskt banknummer så jag ska fråga susie och matt om dom kan dra pengar från deras kort och att dom ger mig mindre i lön. hoppas hoppas. annars får ja väl skaffa ett engelskt banknummer.
vi hade ju tänkt att simma idag, det blev det ju inget med då eftersom det inte funka med mitt kort.så förhoppningsvis är ja iaf medlem denna vecka nångång.
vi åkte hem hit och åt resten v tacopajen vi lagage i fredags. sen åkte vi till kyrkan och spelade spel haha. på vägen hem gick vi skiljda vägar och här hemma har jag ätit kvällsmat, som bestog av turkis peppar och glass. mums. konstigt att jag går upp i vikt tycker jag ..!?
men det är ju sönda, från&med imorgon bire ju inge godis på en vecka ..
på torsdag kommer mandis också, det ska bli mycket trevligt :D
nu ska ja borsta tänderna och krypa ner i sängen, adios

Kommentarer
Postat av: Lisa

Har du tit upp glassen? :O

2009-03-02 @ 19:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0