högskoleprovet

hejsan svejsan på dig
idag jobbade jag morgon som vanligt, 5 minuter innan ja skulle sluta ringde susie och sa att städerskan va sjuk och inte skulle komma idag, så hon undrade om jag kunde städa ett tag? jovar, en och en halv timme damsög jag, och då hann ja inte ens med alla rum. det va minst sagt skönt när lisa kom förbi och jag kunde avbryta. god frulle åt vi!
efter att jag gjort mig iordning osv så tog vi tuben till hammersmith för att kolla vart svenska skolan ligger, inför provet imorgon. det va en bit. först får vi åk tube i en halvtimme sen gå i 20 minuter, lägtar redan till imorgon ...
vill bara att det ska bli imorgon eftermiddag så vi har det gjort!
lisa ska babysitta ikväll och ja ska dit&vara sälskap och sovkompis. imorgon kl 7.10 kommer vi stå vid tubestationen och vara så redo som vi bara kan. haha
nu ska jag och lisa sova, godnatt en sväng

Kommentarer
Postat av: mamma

ja korten har kommit. Förlåt att jag ha glömt att tacka, men tack så mycket. Frissan är bokad. Ska kolla tid hos tandläkaren, men jag tror att det blir tufft att få en tid i påskveckan. Du får önska vad du vill ha för matnär du kommer hem. Hoppas att provet gick bra. Kram från oss.

2009-03-28 @ 17:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0