holy moses, igen

hej på er mina kära! och inte kära
idag är det tisdag och jag har jobbat, har varit en sväng på stan och uträttat lite ärenden också. kom precis hem från cannons där jag&lisa gick på en klass. idag var det hmm va hette det? ingen aning men det va iaf mage, rygg och sådär. muskelgreja. jag va sämst och va den i gruppen som inte gjorde övningen så fort "läraren" kollade åt andra hållet. det va inte för att ja va dålig utan för att ja inte orkade, jag pausade lite då&då bara ni vet. men vi ska nog gå nästa vecka också och förhoppningsvi blir ja inte sämre med tiden.
det känns redan i magen ... va roligt det kommer bli imorogn känner ja
imorgon äre onsdag och jag är redo. nu ska ja gosa ner mig i sängen och bara somna, och sova så himla länge! göööööött.

svar på frågor:
till sara: skorna är från topshop och kostade cirkus 65-70 pund.
moster ninaaaa: jag har både tröttnat och kommit på att man kan göra annat än att sitta framför datorn varenda lediga stund :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0