infinity

morrn morrn, efter massa strul med internet denna morgon så är jag tllslut här.
det blåser typ storm ute idag, vet inte om det är därför internet krånglar eller om det bara .. gör det idag.
idag var det nästan så jag försov mig, stängde av alarmet för att gå upp, men somnade om :p
men jag var uppe kl 8 ändå. prick.
lisa kommer hit om en halvimme ungefär tror ja, hon brukar titta förbi runt 11 på onsdagar. torsdagar och fredagar också :p
träningen igår känner jag minst sagt av idag, jobbigt imorse när ja skulle upp ur sängen :p
men det är så det ska vara, inte sant?
jag känner mig riktigt stolt över mig själv, med träningen och det alltså. trode aldrig att ja skulle träna såhär mycket (det är mycket fö att vara mig) för några veckor sen! förhoppningsvis kommer det synas också om ett tag. isommar när ja kommer hem kommer ni få se hur slimmad jag är haha. kommer nog inte märkas nått när ja kommer hem nu under påsk.
i helgen ska ja börja packa min resväska, packa ner saker/kläder ja inte använt osv. vinterjacka, mössa och vantar är sånna saker som åker med hem. får se vad som kommer slinka med mer..
nej nu ska ja klä på mig lite tills lisa kommer, för en gångs skull :p brukar alltid stå i pyjamasen när hon knackar på dörren annars hoho

idag är det 9 dagar kvar tills ja kommer hem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0