mandis

hejhej
nu är det måndag igen och klockan är ungefär 13.
jag har jobbat mitt morgonpass, vait ute&gått ca en timme med lisa, fixat hennes rabatt-för-att-du-pluggar-kort :p och så har vi varit på gymmet för att få en lapp som susie&matt ska fylla i sitt banknummer så jag kan börja träna :)
det funkar inte med svenskt bankkontonummer. men som tur är så sa matt att det gick bra!
annars idag då? jag ska hämta barnen som vanligt, kitty har en kompis med idag, det är väl det enda .. plus att matt är hemma. men imorgon börjar han jobba igen.
ikväll ska jag&lisa på bio också! the curious case of benjamin button ska vi se, äntligen! och för bara £5, dvs 60-70 kr, toppen det!
på torsdag kommer amanda också :D:D och hon ska bo hos miiiiig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0