solig daaaaaaaaag

hojhoj!
imorse vare jobb igen..
kl 10.10 mötte jag lisa i parken och vi tog en promenad i det härliga vädret :D
efter 1h & 15 minuter ungefär så va vi på "våran" gata igen, hittade 10 pund på gatan så vi gick till starbuck's och köpte en vasin bauta smothie haha
efter det gick vi hem till mig och satte oss på baksidan och lapade sol! lisa gick 12.15 ungefär eftersom hon skulle hämta bram 12.30 på jellis. jag själv hämtad en bok och fortsatte tills nu i solen. alltså det känns som sommar, inte vår. utan sommar. det känns konstigt, men bra och varmt!
idag började jag&lisa vårat nya seriösa träningsliv. inge godis/dricka och liknande, ingen köpmat och shopping, förän på helgen .. kommer bli en tuff vecka men nu jävlar. träning kompliterar vi självklart med också!
om en timme bär det av till jellis för mig och jobb några timmar framöver.
familjen här söker en ny au pair, som kan ta över efter mig, någon intresserad?
nej nu måste ja kissa igen haha hejdå

lisa är för rolig..
på starbucks beställde vi olika smaker på smothisarna till en början men sen fanns inte den ena så vi tog till slut samma ändå. men det stog olika på muggarna som vi fick. på hennes stog det typ "RED"och på min såg det ut som det stog "HEJ", lisa envisades med att det stog en förkortning av mango på min, vilket inte ja tyckte men aa.
så när vi satt i trägårn och diskuterade detta så sa ja, det är nog en förkortning av "mangoraja" bara för att jag hade lust att säga just det ordet. "vad är det? ett djur va?" sa lisa då HAHAHAAAAAAAAAAAAA sa jag då
så jävla störd, nej det är en slags currysås sa ja då hoho så ni vet, hejdå

Kommentarer
Postat av: Emelie

ska du redan sluta??

2009-03-16 @ 20:57:01
URL: http://justmyiq.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0