tisdag

godmorgon
idag är det tisdag och jag har precis jobbat klart mitt morgonpass ..
igår va ja ju somsagt på bio, SÅ HIMLA BRA FILM!!!!!! både jag&lisa grina typ hela sista timmen. den va så himla .. fin. vi började nästan grina såfort vi pratade om den på vägen hem haha.
det blev inget med gymmet igår eftersom jag inte vil tjata på dom igårkväll. det va typ kaos/krig precis innan jag skulle gå, men nu har dom fyllt i uppgifterna oh om ett tag ska ja upp dit och bli medlem på riktigt! :)
efter det ska ja hem till lisa, "hämta upp" henne och gå ner till simningen, jag råka göra så vi glömde scootern där i torsdags efter badet, och jag har lite dåligt samvete över det så det bilr en promenix dit lite senare. ännu senare blir matladning @ my place. Lisa, majja&julia kommer hit och lagar mat! mumma
men innan allt detta så ska ja hinna städa i mitt rum, det luktar unket .. måste.slänga.lortiga.kläder.i.smutsen.
eller nått annat drastiskt! har lite annat att fixa med innan ja går upp till cannons (gymmet)
hörs nog ikväll igen, eller senare nångång. adios
 
två dagar kvar tills amanda kommer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0