torsdag

hej igen!
simningen idag gick super, mycket bättre än någon annan gång vilket va toppen!
åt precis pizza och majskolvar, bra mix va? :p
har haft ont i en tand ett tag men det har kommit och gått. nu är det tillbaka och jag kollade i minnen och min övre vänstersida med tänder är helt sne och det gör ont i käken. käken har nog inget med det at göra, har nog bara slagit i den eller nått. men detdär med tanden är lite läskigt, det är väl visdomstanden som är längst bak?
det är den eller den innan den som är sne, undra om det hänt nu eller om det alltid varit så?

imorgon äre iaf fredag och jag jobbar bara morgon. på kvällen ska lisa vara barnvakt så jag spenderar nog kvällen där. får se hur vi ska ladda upp inför lördagmorgonen då det är högskoleprov på schemat. imorgon ska vi också svischa ihop våran lunch vi ska ha med oss :p kl 7 på lörda morgon går tuben från queens par station.. gaah
men först är det freda, natti natti


till mamma:
igen: har korten kommit?
ny: har du bokat frissan?
ny: har du lust att ringa och kolla om det finns tid hos tandläkarn?
hoppas du läser snart :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0