torsdag

hejsan hoppsan!
har precis jobbat klart morgonen och ätit frukost. rostat bröd med ägg blere idag.
om lite mer än en timme kommer lisa hit, så ska vi hem till henne. hon har lite att förbereda inför hennes eftermiddagspass. jag börjar inte förän halv 5 då ja ska hämta kitty från hennes artclass för att sedan ta oss till simningen.
måste bara säga att under mina tidigare tre dagar denna vecka som jag sagt att ja ska gå&köpa godis så har det bara blivit att jag gjorde det en gång. så ni vet :p jag är en godisgris men .. jag trappar ner så att säga :p
imorgon äre freda, helg och min mammas födelsedag. jag ska babysitta på kvällen och likaså lördakväll ..
men det är bra att tvingas spara pengar, pengar som ja annars hade gjort av med i helgen.
nej om man skulle sätta på lite musik, ta på sig kläder och städa rummet (igen) kanske?
jaaaao
hejdå

Kommentarer
Postat av: erica

2009-03-12 @ 16:09:07
URL: http://we
Postat av: erica

jag vet inte ;D bara kolla runt och sparade massa bilder :P

2009-03-12 @ 16:09:43
URL: http://ericaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0