emmson

hejhej
har jobbat klart morgonen, sitter här med lisafisa, hon ska boka biljetter hem. alltså för att hälsa på. vi skulle egentligen åka tillsammans med min engelskafamilj är inte så himla planerig av sig .. såå jag kan inte boka riktigt nu.
det blir troligtvis vecka 15. lisa åker veckan efter :p
ikväll kommer amanda :D:D


scootern är en kickboard, eller en sparkcykel, kärt barn har många namn :p en såndär mathilda har duvet
och amanda flyger med ryanair så dom kanske åker med samma flyg jenny ;) jag ska dock inte möta amanda på flygplatsen så jag kommer nog inte se ponta nåt, hoppas båten är bra ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

emmssoooon. Kom inte hit över påsklovet, för då kommer ju vi till dig :D Fast kommer inte ihåg vilken vecka det är.. 16 kanske!

2009-03-05 @ 22:46:50
Postat av: Anonym

postat av Oliven såklart.

OCh ha det så kul med mandy :D

2009-03-05 @ 22:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0