2 väldigt bra saker ..

.. har hänt idag (kan vara något mer men två stora saker)

1. Rikard har bokat och kommer hit den 23-30 Maj :D:D
2. En summa på ca 5000kr har kommit in på mitt konto. det står att det är lön. inte har jag jobbat något jag vet om? härligt med pengar iallafall. det gjorde att jag&lisa kunde boka biljett hem till sverige. Lördag den 8 Aug 07.10 lyfter vi!

det va väl det.. kom precis hem från gymmet, sitter och myser i pyjamas. idag höll ja på i 40 minuter, sprang 28 minuter av dom 40, vilket gjorde mig mycket stolt över mig själv. nu jäklar äre dax för bad 09. inte. men alltså aa gött vare! sved inte på ögonlocken, tror exemen är borta, vilket skulle vara för jäkla härligt!

nu ska ja slinka ner i sängen och sooooooooova. hoppas ja vkanar upp med träningsvärk, skulle va gött
hejdå

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej Tjejen!!! Pengarna skulle kunna vara semester pengar från maxi!!! Skoj ! Alltid kul när det rullar in pengar man inte vet om. Hoppas ni har det bra där borta! Va har Lisa för blogg;) Kram Angelica

2009-05-07 @ 21:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0