adios amigo

queens park - baker street - stansted
jag vill fortfarande inte :(

Kommentarer
Postat av: moster

hejsan hjärtat hoppas ni har haft härliga dagar tillsammans. här är allt bara bra som vanligt, ska ner till stan och köpa orange sy tråd eva har köpt ett oranget tyg som ska hänga i mitt lilla köks fönster det är ju fastingen nu så jag är väll inte själv på stan är jag rädd för i torsdags kväll vid halv 8 cyklade jag till coop för att köpa mjölk då hamnade jag mitt i harsprånget var dessutom nyvaken och hade totalt glömt bort jippot på stan då kände jag mej väldigt mal plaserad och tog en helt annan väg hem ha en jättebra helg kramar

2009-05-30 @ 10:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0