äppelsnusk

kom precis på att ja kanske skulle säga att det är ett seriöst fotoställe. Jenny skrev i en komentar att hon blev lite orolig så det inte är nån snuskgubbe som ska fota oss. men det är ett seriöst företag och vi ska inte vida någon hud om någon fick för sig det, verkligen inte sånna bilder! vi kommer dit runt 10 på morgonen, blir sminkade, får champagne och sen kör vi. man betalar en summa för att man dom ska vara säkra på att man kommer, sen gör man det man ska göra sen får man tillbaka pengarna. då tänker man .. vad är haken? jo att vi får prova deras smink som vi förhoppningsvis gillar och förhoppningsvis börjar använda. somsagt så kostar bilderna mycket så jag kommer iaf inte köpa nån. Men roligt ska det bli! :)

jag jobbar fortfarande. men ja sitter på "kontoret", dvs mitt rum ;) både kitty&ollie har ju kompisar och dom va elaka mot daisy så nu siter hon och jag på mitt rum, med stängd dörr och kollar på tv. Mest hon som tittar, jag sitter ju här. förut när daisy och bara jag va hemma så gjorde jag köttfärssåsen vi ska äta om nån timme samt en äppelpaj. men den smakar säkert skit äckligt, skulle va typiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0