äppelsnusk2

jovars, visst blev den äcklig äppelpajen. eller iaf om ni frågar barnen. dom jobbiga barnen. idag har dom varit jobbiga. inte konstigt dom va 6 stycken. kom precis på att ja va tvungen att ringa till Wille, och som tur va var han vaken! men dom va hos farmor nu och skulle ringa upp om ett tag :)

om en stund kommer byfånarna (majja, lisa&jullia) hit och vi ska gå till Mc Donalds, det är där vi hänger. ibland. det är faktiskt rätt mysigt. det är alltid trevligt att umgås med dom men på Mc Donalds är det nått speciellt, även fast vi bara vart där ett antal gånger så är det vårat lilla högkvarter.

imorgon ska det bli skönt med en ledig dag. jobbar endast morgonen. på fredag ska susie bort så ja ska ta hand om daisy hela dagen och hämta barnen halv 4 somvanligt. men det kommer bli ännu en lång dag. så jag behöver morgondagen för att ladda upp batterierna. juste ja ska vara barnvakt också, men det är ju bara på kvällen. dvs lägga dom och sen sova själv. Idag äre Gossip Girl och Deserate housewives. Gossip kollar ja nog över internet imorgon efter ja jobbat klart, slappa lite. desperate får ja se reprisen på på söndag. om jag missar det villsäga. börjar 10. men vi får väl se när vi kommer från Mc Donalds. undra va ja ska köpa föresten ..

jag har seriösa behov av glass, jag äter det hela tiden. eller iaf ofta. eller mycket. ser ja glass så tar ja så ja klarar mig ett tag. så det blir nog en glass på donken. ha en bra kväll så hörs vi imorgon igen. och då ska ja fixa bilder. hejdå


Kommentarer
Postat av: Saralill

Nämen girls,

ni är ju i London metropol för sköna hak med fika och mysig stämning i en helt annan klass en en schabbig hamburgerkedja. Slopa McD nu och se er omkring! Kram

2009-05-14 @ 13:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0