d-dagen

aa, imorgon alltså!

idag har jag jobbat lite på morgonen, sen har jag&lisa hängt vid kilburn. både fika och åt lunch.
handlade lite kraffs också. och gissa vad jag har köpt. nästan det värsta jag vet, ett par gladiatorsandaler. jo du läste rätt. men dom är faktiskt snygga, inte för mycket och inte för lite. ni kanske får se en bild nångång om ni är snälla. trodde aldrig att ja skulle köpa mig ett par men somsagt dom va .. fina. usch

runt 12 gick vi hem till lisa och pysslade. biler på det kommer. nångång. vi målade galgar haha. låter kul va? vi är så himla kreativa.
sen halv 4 vare dax för simning. men innan det hämtade vi upp ungarna på skolan och idag hade ollie vart i ett slagsmål. han grät jättemycket stackarn. men det va tydligen bara ett missförstånd. men ollie tyckte ändå att "motståndaren" va en f*cking son of a b*tch som han så fint uttryckte det. men nu har han varit på kalas och sett en natt på museet 2 så nu mår han nog bättre stackarn.

ikväll blire nog mys med fisen, världens bästaste bästis. imorgon blir det däremot mys med världens bästaste rille, äntligen! :)

ha en fin fredag och en bra helg. Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0