dagen efter ..

hejhej
klockan är prick 12 och jag har precis kommit hem från playgroup med daisy. jag jobbade min 1&½ timmar lite senare, från&med kl 9 eftersom daisy hade tid hos doktor, men inge fel vare på henne, fick en salva bara. det blev ju lite mer än min vanliga timmar men det går jämt upp i summan av alla timmar. fram till halv 4 då det är dags att hämta barn och åka till simningen vet ja inte riktigt vad ja ska göra, får se.
ha en bra dag och hoppas alla hade en bra valborg igår. hej


till carina: med lite äldre så menade jag faktiskt typ sånna som karin, hon hade alltid sånna! :p Och ja, dom har gasspis, det är inte så farligt som det låter. men den är bättre än en "vanlig" spis tycker jag! hoppas du hade en trevligt valborg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0