hampstead heath

hejhej
lisa&jag vaknade kvart i 10, ca en timme senare mötte vi majja och julia för att åka till hampstead heath och sola. man kan tydligen bada där också men det var lite väl häftigt tyckte vi.. vi va där i några timmar, solade och hade trevligt. på vägen hem stannade vi vid kilburn och handlade diverse saker inför kvällen. vi ska först äta på resturang och sen ska vi ha spelkväll, jag tror det kommer bli toppen och ät väldigt taggad!
briggsarna åker snart bort, till matts föräldrar och stannar tills måndan, så jag kommer alltså inte jobba då. det är röddag och ingen skola eller jobb för någon.

nu är det dax för mig att fundera över kvällens klädsel. adios
bilder kommer en annan dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0