lite uppdatering

susan boyle, saxofonmannen eller diversity? vem vinner britain's got talent ikväll?
DIVERSITY DIVERSITY DIVERSITY DIVERSITY DIVERSITY DIVERSITY DIVERSITY

det är ganska spännande måste ja säga
3a blev: saxofonmannen
2a blev: susan och vinnarna är DIVERSITY :D



nu till en helt annan sak. uppe vid kilburn, som är väldigt nära där jag bor, skedde ett mord inatt/imorse. ringde lisa när jag var påväg hem från stansted och då va hon&sara vid kilburn och det va polisbilar, avspärrningar, kriminaltekniker och blod på gatan. vi vet iof inte om det va ett mord, men det kan inte vara något annat? hemskt

med gråtet är allt bättre, jag har inte gråtit sen imorse och det känns somsagt bättre. har varit vaken i 17 timmar nu och ja känner att sängen kallar. det är dock lite tomt ..
vet att ja skrivit detta förut, att ja är stolt över mig själv och att ja inte ångrar att ja åkte. men när ja kommer hem i augusti, då ska ja inte åka nånstans på länge, under en lång period. jag vill bara vara hemma. man vet inte vad man har förän man förlorat det


till mamma:
menar du kingston? jag visste inte vad du mena men jag försökte gissa och kingston ligger helt okej till, inte nära mig men det spelar ju ingen roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0