mail

jag har några trogna mailare minsann här borta. farmor skriver flitigt, likaså jenny. och andra också såklart. men idag skrev käre mammsen ett långt mail som ja läst igenom flera gånger. blev jätteglad. mailet innehöll en massa, vad dom haft för sig, vad som händer med huset osv osv. även fast hon inte skrev något "speciellt" så betyder det så mycket! jag älskar mail! och kommentarer i bloggen! jag saknar er alla därhemma

imorgon fyller bäsaste William år, hela 11. gud va tiden går fort. känns som det va nyss han va en liten Buddha utan hår. Nu är han stor minsann. Jossan är ju också stor, men mellan henne och mig är det inte lika stor åldersskilnad. mellan mig och mina andra syskon så har ja "sett" när dom växt upp, det har ja inte på samma sätt med jossan. Men somsagt, imorgon fyller wille år och jag hoppas han har fått mitt paket :) ska ringa imorgon och gratta och fråga.

måste bara skriva en sista sak innan ja svarar på både mammas och farmors mail. MINA J***A TÅR!!! "förr! hadde jag nageltrång stup i kvarten, nu har jag det istället permanent verkar det som. det smärtar och bultar och det blir inte bättre för att jag köper för små skor och pillar hela tiden. ja vet att det låter snuskigt men ni vet ju själva hur lätt det är att låta bli sårskorpor. juste. nu har det dock slutat på den högra stortån, men den vänstra - ajajaj. idag blöder den ju iof inte.
nu ska ja skriva vidare, till mina mailare.
imorgon ska ja berätta va ja ska göra på lördag med julle, det ska bli roligt! hörs imorgon. PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0