orolig natt

har varit vaken fler gånger än vad jag har fingrar under natten känns det som ..
när jag la mig hade jag både huvudvärk och ont i magen, nu har jag bara det sist nämnda. men jag tror att det va för att ja slaffsa i mig frukosten för fort och att jag åt för mycket. men vad vet jag?!
idag hämtar ja daisy halv 1, kitty halv 4, ollie ska till sean och jag känner att det kommer bli en lång dag ..
om en timme befinner jag mig hos julia, som håller i ett teaparty dagen till ära ;)

17 dagar kvar :D

Kommentarer
Postat av: mormor

hej gumman idag har jag kört morfar till lasarettet för operation är solo en vecka hoppas du har det bra roligt att rickard kommer till dig

kram mormor

2009-05-06 @ 14:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0