tisdag, nej för det är onsdag

en macka med sallad och gurka, ett glas med äppeljuice och en stor skål med flingor. så ser min frukost ut idag. idag fanns det även mjölk, wihu! tänkte att ja skulle förnya mig lite, så jag la i bananbitar i flingorna, brukar smaka bra, idag smakade det lite skumt. inte lika gott som det brukar. det skulle ha vart en grön banan.

förut, när jag gick iskolan och så. eller vad jag än gjorde när ja gick upp tidigt, då mådde jag alltid illa såfort ja tänkte på frukosten, en macka att trycka ner, blä. och så tycker man inte att nått smakar gott, man är aldrig sugen på nått. men nu, då går ja upp 2 min i 8, tar på mig en tjocktröja över pyjamasen och sen jobbar ja 1½ timme innan jag äter frukosten. då hinner man både vakna, bli hungrig och bli sugen på frukost. det är alltså numer gott att äta frukost. då kan man äta mycket vilket resulterar i att man inte blir hungrig efter en timme igen. perfekt!

jo, ja sa igår att ja skulle berätta om vad jag&julia ska göra på lördag. vi ska ta med oss 5-6 olika outfitts sen åker vi nånstans, vet inte vart det är ens :p, sen blir vi sminkade och fixade i håret osv. sen sörrni, då blir vi fotade, hur roligt som helst. Hoppas ja kommer kunna ta det seriöst, chansen är stor att ja kollar i kors eller gör en ful grimas. skulle va roligt at ha ett fint kort på mig själv men det kostar 1000kr för 2 foton. så himla mycket vill ja inte ha ett kort på mig själv. men om just DU vill ha ett så går det bra att sätta in pengar på mitt konto nummer som är 829.. neeeeeeeeeeejdå. skoja. men alltså det ska bli roligt iallafall! och jag&julia kommer nog kunna spexa upp varandra också :p

idag fyller Wille år också, som ja nämde igår, GRATTIS :D ska försöka inte glömma bort att ringa ikväll. det är rätt mycket idag känner ja. ska hämta daisy halv 1, kl 3 hämtar ja Kitty, ava, lulu, ollie och sean. fullt hus kallar jag det! men det kommer gå toppen, alla har ju nån att leka med, förutom daisy .. men hon får ju leka med mig ;) och mitt i kaoset ska ja försöka ge kitty sin medicin som veckar smaka pekka, det verkar som så på hennes ansiktsuttryck haha. stor kvällsmat blir det iallafall, spagetti&köttfärssås

Nu ska jag ta på mig kläder och efter det ska ja lägga mig raklång i sängen och läsa. gött
hörs senare

senare ska ja försöka fixa lite bilder
här kommer en fin bild på födelsedagsbarnet



Kommentarer
Postat av: Jenny

Men nu blir jag orolig... Är det någon ni känner som ska fotografera er? Bara så det är seriöst menar jag... Har nog sett för mkt Beck-filmer men följ inte med någon okänd gubbe bara... :) Menar inte å va negg, själva grejen låter ju jättekul, jag är övertygad om att det kommer bli jättefina bilder, så snygg som du är!!! Inväntar svar från Johanna, så vi har inte bokat några biljetter än men vi kommer ngn gång v 24 iaf. Är ju inte alls så länge kvar!! Kramis Jenny

2009-05-13 @ 12:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0