torsdag

idag har jag hunnit med mycket tycker jag.
VFU idag igen, hur roligt som helst! fröken emmson på g!
idag startade jag dagen med barnen - själv, och sen läste jag ett kapitel ut vi smyger på enok* - själv. imorgon har jag möte med rektorn på hacklehem, ställa lite frågor och sådär. NU ska ja hoppa in i duschen och skölja ur min hårinpackning och efter det blire nog lite läsning i sängen och gå igenom frågorna tills imorgon. ha det så bra! imorgon tar vi helg också, göööööööööött (värmlänska) :p
hejdå


* vi smyger på enok var en av mina favoritböcker när ja va typ 9år, läste den om och om igen. roligt att se den igen. lite lagomt sliten sådär lagomt använd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0