fredag

skola skola skola
idag började jag första föreläsningen genom att sova en timme (Y)*
vi såg en film och jag somnade till jämt liiiiite. har jobbat mellan 2&6 och efter det bllev det tacos med rille, familjen och (nästan) alla grannar! tillstånd = mätt som en plätt
imorgon gör rikard högskoleprovet så jag spenderar nog hela lördagen i hans lägenhet och får lite skolarbete gjort. och på kvällen hoppas ja lisa fortfarande vill följa med på bio! meeen vi får se, s k ö n t med helg iallafall! det är en sak som är säker!
nu ska jag nog faktiskt gå och lägga mig, och sova läääänge ska ja göra imorgon!
hoppas det är bra med er alla kära människor!
hejpaa


*för er som inte vet vad (Y) betyder så är det en tumme upp i internetvärlden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0