lördag

glömde skriva om va jag gjorde igår. jag var på lek&buslandet i örebro med william och thea! herre gud, jag blev barn på nytt!! hade vart gött att springa runt helt naken för FY va svettig jab blev! och sämst kondis som jag har så blev ja helt slut av ingenting. men det var verkligen roligt! kan bara se mig själv framför mig när ja springer allt va jag har, eftersom william jagade mig, och jag lite smidigt ska hoppa som en cirkushund igenom ett hål för att komma till ett annat ställe, och fastnar och är så himla osmidig som man bara kan vara! herre gud. men åk dit!

under dagen ska jag:
-duscha
-skriva minst 2½ sida på mitt arbete
-fixa fram något att ha på mig ikväll
oj va lite saker det blev, känner mig jätte stressad, så nu kör ja!
jag fortsätter med mina små medmänniskor. ses i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0