måndag

trevlig helg med party minsan!
väldigt lyckat och en väldigt bra värd! tack olivia för en toppenkväll!

sitter nu och pluggar lite, har studiegruppsuppgift att "läsa på om" till imorgon, vi ska sammanställa imorgon så därför känner ja att ja behöver ha ett hum :p

vill också bara lägga till en liten rad om livet.
fatta hur bra vi har det! jag kan inte förstå det, det går knappt att jämföra. sånna himla skillnader mellan olika världar. jag är glad att jag har det liv jag har och jag älskar det! vi borde ta hand om varandra mer och hjälpa varandra, istället för att själpa varandra! sådär, dagens visdomsrader :p haha

ha en bra måndag och missa inte de rika fruarna ikväll och inte heller de desperata imorgon ;)
adios

Kommentarer
Postat av: olivs

tack för att du kom!

2009-10-06 @ 23:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0