lördag

borde läsa min bok, men det tar emot.
åkte hem när rikard skulle till jobbet imorse kl7, eftersom ja inte ville somna om, utan vara pigg och redo för plugg så gick ja en promenad till bondgården och runt. helt okej skönt. kommer hem, åter frukost, lägger mig i sängen och somnar. bravo. hela min plan gick i spillror :p

killen med det fluffiga håret är Erik Hassle (info till jenny som undrade vem han va), och det va hans debut cd som ja klickade hem och som damp ner i brevlådan igår. väry gud varen! men den fastnade i lisas bil, i cdspelaren så den är hemma hos henne förtillfället. men absolut en av de bästa cdskivorna jag köpt! (iof händer det ju inte sådär jätte ofta att man köper det nu för tiden meeen ..)

ikväll ska jag&rille äta mat här hemma, fast det vet han inte än, men fick också nyss ett sms från lisa som verkligen virrade till det inanför pannbenet. "Nu är det så att vi inte vet hur det blir med kvällen! Har ingen aning om hur många som tänkt sig "kräftkalas". så vi kör ett: man får höra av sig innna kl 2 om man är "på" för att veta hur mycket kräftor som vi ska köpa och om vi eventuellt äta något annat också .. så hör av er! ju fler destå trevligare" tyvärr fick lisa svaret "va, nu fattar ja inget?" tillbaka. men det är väl somvanligt något som jag glömt bort. minnet är inte bättre än en 80årings ..

kvällen är från&med nu oklar. vi får se, hoppas få svar från lisen iaf.
och nu kom det "kräftkalas hos mig ikväll" det kunde jag ju ha listat ut haha
äh, ni får veta sen hur det går. eller imorgon. hejdå sålänge. min bok behöver lite uppmärksamhet. den stirrar så på mig ... :s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0