måndag

tänkte sammanfatta dagen med dagens..:

..bra:
- piggheten som har drivit mig under dagen
- kundkontakt
- Rille

.. och dagens dåliga:
- den äckliga (lilla) tonfiskmackan jag spenderade 22 kr på (hade dock suktat efter den sen ja började på KAU)
- töntiga 30-åringar på karlstads stadsbuss
- min skidbacke-näsa. som nu föresten blivit en tippelitoppi-näsa

och en veckans dåliga: tentan

där har ni den, lilla listan. nu ska ja ut och borsta tänderna i havet, sen ska ja gå in i igloon igen. hua va det är kallt. näsan trillar ju snart av. hoppas ja inte får den på tån bara, gör nog ont - med tanke på hur spetsig den blivit på sistone. natti !

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va är det här för påhopp på 30-åringar nu då!? ;) Nu blir jag nyfiken, vad har du haft för kundkontakt?? Lycka till på tentan sen!! Kramis Jenny

2009-09-21 @ 23:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0