maaaaat

när man är hungrig och inte har så mkt i varken kyl eller frys (känns det som), så tar man vad man har, eller hur!? köpte mozarella härom dagen som jag idag blev sjukt sugen på, så det visste jag skulle bli en utav ingridienserna (sådär stavas det inte men ja orkar inte ta bort och skriva om), iaf så sökte ja på internet - utan framgång. jag får helt enkelt hitta på något eget häftigt. bönor, mozarella och ... potatis kanske? det kan ju funka! jag rev potatisen på rivgärnet, för att det skulle bli snyggt, men det blev inte ens det. vilken jävla soppa, som man brukar säga. det smakade pekka och nu sitter jag och äter endast mozarella - att ja måste krångla, kunde ha gjort så från början! så nu vet nu, blanda inte bönor (alltså gröna långa), mozarella och riven potatis för det kommer inte bli lyckat!

vad ska man äta nudå?
om jag blir rik, då ska ja anställa en kock och bara äta kött - alla dagar!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0