torsdag

dagen innan tentan och jag har massor att göra, och inte minst att plugga!
har lektion nu snart, 10.30 till 15 ungefär. tänkte sitta kvar i några timmar och försöka få in lite i geleklumpen innanfär skallbenet efter också, så det blir en lång dag.

igår gjorde jag asgod mat till dagens matlåda. men vad gör jag? jo glömmer matlådan hemma såklart. typiskt. men jag tror det va meningen, för igår kollade ja mitt konto, trodde jag hade typ 10 kr kvar, men det fans två nollor till, så ja kanske kan unna mig att köpa mat? brukar inte finnas nån god mat här dock.. det löser sig :)

gympan igår gick bra, dom är så duktiga! och vill ni se så kom till stenstalidhallen kl 15 på lördag, för då börjar kavalkaden :) vi har gjort ett bra jobb Lotta ;)

måste handla idag också, ekar verkligen i kylen, det enda som finns är typ ägg, kaviar, smör, ost och ett stort mögligt kålhuvud. som va såååå bra att jag köpte, jag som älskar kål .. ?

nej nu ska jag plugga lite i en kvart innan det är dags att leta upp salen :) hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0