7-dagarsmetoden

.. går ut på att man äter små mål, 5 gånger om dagen. man äter inget socker, inget kött och inget socker. en dag kan tex se ut såhär:
frukost: ett glas varmt vatten med saften av en halv citron
mellis: en riskaka med hummus (en slags dipp) och 2dl soppa (utan bitar, typ vatten med smak)
lunch: omelett på 2ägg och några grönsaker i
mellis: 10 nötter, 2tjocka skivor gurka och 2 "bitar" paprika
middag: tomat och rosmarin-soppa, med kikärter eller fisk.

jag klarade mig i 2dagar, jag har nu slutat och njuter av att äta det jag vill och ska istället göra mina portioner mindre och sätta igång med träningen. i början tyckte ja att "dieten" var bra, och man behöver bara hålla sig till denna i en vecka för att sedan gå över till andra måltider, denna vecka är till för att "rensa" kroppen. men som satg, jag klarade det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0