framtiden

just nu "sparar" jag pengar till londontrippen som blir om 2 veckor (:D) men sen då?

jag vill ha
- en ny säng
- en hög byrå i sovrummet
- en utlandsresa

de två första kanske man kan beta av på tre månader eller så, vill inte köpa och vara helt pank resten utav månaden, och den första är inte rille med på så vi får väl se om det ens blir av. han tycker inte vi behöver någon ny :p men det gör jag. jag behöver värme, ligga på stranden/vid poolen och läsa en tjejbok. mitt huvud orkar inte med några mer universitetsböcker på ett tag.(tycker verkligen synd om mamma och co som åker till thailand imorgon och blir borta i 2 veckor) eller så köper ja ingenting nu på ett tag, så ja bara sparar och sparar och så kan ja köpa flera saker sen .. aa vi får se. shoppingsugen som tusan är jag. på skor.
mitt innan-sommar-löfte ska vara att lära mig gå i klack ordentligt! har hört att dra en barnvagn ska göra susen, får väl köpa mig en och öva! bli fit ska ja bli också. en kombo? träna i klack!?

äh, ja håller ändå aldrig nått, fast nu har ja slutat bita på naglarna igen iallafall. en stund.

på tal om att ja inte orkar läsa (läs: plugga) så har ja ett arbete som ja tänkt börja på i en vecka nu som inte heller blivit av, nu jävlar får ja skärpa mig. ja ska sluta vara så lat!!!!!!!! fy fan va jobbigt, och fyfan va lat jag är, det är synd om mig.

jag vet precis va ja ska köpa när jag får min första lärarlön (när det nu än blir)!! längtar tills man kan tjäna lite kosing.

fy vilket krångligt och konstigt inlägg. men ja orkar inte bry mig (lat?) efter praktiken då jävlar kör ja, ja behöver tagga till! nu ska ja åka till mamma och säga hejdå



jag på den gamla goda(smala) tiden!

sugen att se avatar igen också ... blööööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0