fredag

hejsan svejsan där ute!
gårdagen bjöd på boda borg och jag, lisa och majja gick in för det med 100% !!
vi klarade 9 banor och vi va där mellan 11.15 och 16.45 ungefär, efter det avnjöt vi en underbar måltid på McD. Idag satte jag klockan på halv 10 eftersom majja och lisa kommer hit vid 11 och innan det ska ja ha hunnit duschat och städat för att vid 11 äta en riktig engelsk frulle! :)

Idag ska vi skjutsa majja till kd som åker vidare och hem till göteborg och kinna. jag och lisa stannar i karlstad och rensar IKEA! ikväll blir det mys med min älskling och resten utav helgen ägnas åt uppgiften som ska vara inne på måndag!
ha en bra fredag och en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0