MALIN OCH HENRIK

sådärja, då va ännu en söndag slut..
just precis nu, ska ja sätta sidnummer på mitt arbete och se så allt är helt klart och redo för att skickas in imorgon. ska också lägga fram allt jag behöver till imorgon, vet inte riktigt vad ja ska göra .. dom kommer och tapetserar om vår hall imorgon och jag vill inte vara här och vara ivägen, så vi får se vart ja ska spendera dagen. kl 12-13 tänkte ja unna mig lite sushi trotts min dåliga ekonomi och kl 14 ska jag hämta ungar på skolan och jobba i några timmar. men mellan 8.30 och 12 är jag helt free så vi får väl se vad som händer.

nej om man skulle skala några räkor och sätta i sig? mums
fast först dessa små sidnummer till uppgiften.
ADIOS



QP-Crew på Liseberg (+lisa bakom kameran)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0