måndag

idag har jag fått mina sista paket och alla har varit hur bra som helst! imorgon blir det köp av både jacka och väst tänkte jag mig, varför vänta liksom? höhö
på onsdag kommer Majjsan ända från kinna och då tänkte vi köra en best of kristinehamn med henne, därför har vi bokat in oss på boda borg ;) påfredag åker hon hem, och jag gör min första dag på uni efter den härliga ledigheten, sådär känns det. på måndag - om en vecka - ska uppsatsen vara inlämnad och jag har varken läst kurslitteraturen eller börjat på långa vägar. Men jag har ju klarat allt annat hittills så jag behöver inte känna mig stressad än!

tack alla ni som sagt grattis förresten!
jag känner mig faktiskt riktigt vuxen, nu när ja känner efter.
och en underbar pojkvän har jag också! :)

nu blire sängen kära vänner! natti
imorgon kommer ja hem igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0