söndag?

klockan är 00.04 just NU, så det är alltså sönda, än en gång.
ska upp till dj.hallen för lite gympa med lisafisa 12.15 så jag borde lägga mig, för att orka upp imorgonbitti, men jag har fått fnatt! jag blev för nån timme sen helt städgalen, och det är ju bra, men kanske inte kl 12 på natten? det går bra iallafall och fint blir det! tänkte att ja skulle ta kort lite så ni får se hur vi har det här på oscarstjerne! eller så tittar ni förbi!? men men, nu ska ja tillbaka till städningen!

köpte föresten ljus på ikea när ja va där, gröna lite större värmeljus som luktar äpple, och köket luktar godare än någonsin! och då har dom bara legat i skåpet!! nu är dom däremot tända för fulla muggar, men dom luktar inte så mkt nu känner jag. kanske är vanlijljusen som har övertaget .. hmm. strunt samma

nej, nu tillbaka till städningen som sagt! HEJ

Kommentarer
Postat av: Äva

Ha,ha!Du är att för rolig du ;)))) Kramar

2010-01-10 @ 10:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0