trött på människor

jag vet inte hur ja ska skriva, men va trött jag är på vissa människor alltså, HERRE GUD! kolla bara här http://karinbylund.blogg.se/index.html . denna blogg va på blogg.se hemsidan och det stog kort om ett inlägg denna tjejen har skrivit, något i stil med :"åh nej, jag köpte ett par handskar på gina och larmet sitter kvar, VAD SKA JA GÖRA???" folk har svarat att hon ska bända upp det osv. VAD TÄNKER FOLK MED??? det är väl bara att gå dit och säga hur det är? vill man inte gå in i butiken för att personalen kanske tror att man stulit dom så är det väl bara att be en kompis gå in i butiken och hämta personal till ingången och visa att man har handskarna i väskan och gå in så dom får ta bort larme?? varför gör vissa människor livet så svårt för sig själva? ÅH

jag känner mig irriterad!

va i kd idag, fick med mig en jacka, en väst, ett par nya skor och en stor kasse från IKEA! gött vare! en sak till som ja är trött på är otrevlig personal. folk som jobbar i butik SKA vara trevliga, är man sur och grinig eller har munnen full med korv ska man inte vara någon annan stans än på lagret!

en massa andra störande folk jag blir irriterad på också. men det ska jag hålla inom mig, det säger iallafall chefen!

och slutligen, har jag världens bästa sambo och pojkvän! på riktigt! underbaaaar!
nu blire sängen, morgondagen bjuder på Plugg (90%), tvättning (5%) och sömn (5%), adjöken

Kommentarer
Postat av: Äva

He,he!Och vem är chefen?

2010-01-09 @ 11:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0