OLIVIA

vart ska jag börja?
kanske med att.. jag var tvungen att gå på bio med OLIVIA, att hon tvingade mig att köra henne till karlstad och att hon tvingade mig att se sex and the city 2? vart fan ska jag börja? att jag hällde ut alla popcorn i mitt knä mitt i filmen, att jag grinade flera gånger eller kanske att filmen var helt okej bra!? vart faaaaan ska ja börja?!?!!?

någonstans började jag ju, redan nu tänkte jag avsluta med att säga att jag misslyckats med ytligare en, eller faktiskt två, matlådor. orkade inte göra något fancy så det fick bli färdiga köttbullar ala felix samt snabbmakaroner. slipper tugga gör vi också imorgon när vi äntligen får sluka denna delikata måltid, jag överkokade nämligen makaronerna. gud va ja längtar till min lunch imorgon...

ps, jag är inte bitter, jag ville bara .. inte skriva som vanligt. faktiskt. jag gillar OLIVIA jättemycket, och bion va toppen! och jag hoppas att iaf köttbullarna blir goda imorgon. min helg har varit toppen!




Kommentarer
Postat av: OLIVIA

hahahahahhaa



right back at you

2010-07-04 @ 22:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0