att jag är ..

.. ett pluggmonster är ett faktum!
att jag fortfarande har på mig tröjan jag sov i, tillsammans med mjukisbyxor, toppat med strumpor och trosor är en oslagbar pluggkombo. ett måste är ingen bh. fy fan va ja känner mig snubbig
måste fräscha till mig lite iaf, (dvs sätta på mig en bh) för snart kommer rille hem och då ska vi handla. skönt med en liten paus i pluggandet, har hållt på sen halv 11. men efter handlingen lär ja få plugga lite mer, måste. göra. färdigt.

blir ingen bild till detta inlägg. det skulle väl kanske va denhär då kanske (kan förklara i ett annat inlägg varför ja har en bild på ett par bröst på datorn. det är förresten inte mina egna!!)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0