freeeeeeeedag

håller på och fixar mig lite minimalt sådär, alltså det går vääääldigt långsamt! ska snart äta lite frukost för ja ska snart äta lunch med Lina :p inte så bra planering av mig själv måste ja ju säga, att inte ha ätit tidigare alltså :p efter daten med lina tänkte ja ta tag i plugget lite, för nu har jag fått böckerna och kan inte längre skulla på att jag inte har dom! imorgon är det lördag och vi får se vad dagen kommer bjuda på, kvällen spenderar jag i skattkärr hos netan som fyller 50! förhoppningsvis hinner jag också träffa amanda också innan dom går ut?

nej nu blire lite senfrulle!
heej

 
LINA och AMANDA :D


Kommentarer
Postat av: Julia

Mig kommer du iaf träffa, moha du slipper inte mig.

2010-05-21 @ 11:28:54
URL: http://burklesk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0