jag vill ..

.. göra/ha så mycket saker

ha obegränsat med pengar, aldrig mer ha mens, kunna ha sovmorgon alla dagar, få presenter varje dag, fylla på min tråkiga garderob, köpa massa dyra fina fina fina skor, och väskor, kunna äta 1 kg med mat - och gå ner 2kg efteråt (osv), ha en godisskål som alltid är full med lakritsnappar, att det alltid skulle vara 25 grader och sol ute, att det skulle gå att teleportera sig, skulle vilja ha en diskmaskin, och till sist skulle jag vilja att min hy växer upp och slutar upp med domhär fjanterierna med en massa jävla finnar :@

det va väl typ det, för nu!
måste gå och diska nu innan rille kommer hem.
hej

 

Kommentarer
Postat av: Äva

HaHa!! Du är allt för go'du :D

2010-05-07 @ 21:16:58
Postat av: moster

typ ja med, ha de gött min goaste systerbarn, kramar

2010-05-08 @ 07:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0