onsdag 19

idag har jag varit i skolan, haft en tråkig och ointressant föreläsning och lite jobb med studiegruppen. väl hemma i stan tog ja en sväng till coop, köpte en massa gott! satt hemm i några timmar, kollade lite på tv osv. sen tog jag med mig filt och grejer och åkte på en cykeltur, men kom inte så längt utan det slutade med att jag satt med lina, julia, alex, sofia, louise och anne-marie (?). men det va dock så trevligt!!

imorgon blire lite plugg och förhoppningsvis kommer mina böcker då också, så ja kan sätta igång och jobba lite. ha en bra dag! eller kväll rättare sagt, adios


massa hääääääärligt grönt gräs har kommit äntligen


Kommentarer
Postat av: Anonym

& snart kommer du o hälsar på mig :))))) gleder meeeg!!!!

2010-05-19 @ 22:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0